احمدآباد

احمدآباد دهکد ه جهانی

احمدآباد

احمدآباد دهکد ه جهانی

شهر احمدآباد بعنوان دهکده جهانی در سرتاسر دنیا شناخته شده است

آخرین نظرات

شهید احمد محمودی احمدآباد

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۱ ق.ظ

شهید احمد محمودی احمدآباد

شهید احمد محمودی احمدآباد

متن وصیتنامه شهید احمد محمودی فرزند :محمود

بسم الله الحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

چنین مپندارید که آنانکه در راه خدا کشته شده اند مرده اند لیکن زنده اند و نزد خدای خویش روزی می خورند

با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران وصیتنامه خود را این طور شروع می کنم .

والدین گرامیم ، که چندین سال زحمت کشیده اید تا مرا بزرگ کرده اید باید ببخشید که من نتوانستم وظیفه خودم را انجام دهم و زحمتهای شما را جبران کنم .

پدرم ، من خیلی زیاد برای شما باعث دردسر شدم از شما می خواهم که آن لحظات را به یاد نیاوری و ای مادرم مرا ببخش و خواهش می کنم که هیچکدام از شماها بعد از مرگم لباس مشکی نپوشید و هیچگونه ناراحتی و غصه ای نداشته باشید چون دشمنان ما زمانی شکست می خورند که پدران ومادران شهدا را خوشحال ببینند .

بدنم را هر جا که خود دوست داشتید به خاک بسپارید و ای مادرم و پدرم برای من دعا کنید که خدا گناهانم را ببخشد .صبر و استقامت داشته باشید پیرو خط امام امت خمینی بت شکن باشید و هیچ گاه از روحانیون جدا نشوید و ای دوستانم اگر روزی با شما بد اخلاقی کردم مرا ببخشید .              والسلام

جمعه ، 18/10/1360احمد محمودی

 

  • احمدآباد دهکده ای جهانی

احمدآباد

احمدآباد اردکان

شهدای احمدآباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">