احمدآباد

احمدآباد دهکد ه جهانی

احمدآباد

احمدآباد دهکد ه جهانی

شهر احمدآباد بعنوان دهکده جهانی در سرتاسر دنیا شناخته شده است

آخرین نظرات

شهید احمد کیانی احمدآباد

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۵ ق.ظ

شهید احمد کیانی احمدآباد

شهید احمد کیانی احمدآباد

متن وصیت نامه شهید

احمد کیانی فرزند: مهدی

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاَ بل احیا عند ربهم یرزقون

( قرآن کریم )

 با درود فراوان به رهبر انقلاب اسلامی ایران امام امت خمینی بت شکن و درود فراوان به رزمندگان اسلام و سلام فراوان به شهیدان به خون خفته وصیت نامه خود را شروع می کنم. الان که دارم این کلام را می نویسم نمی دانید از این که می خواهم خط مقدم جبهه حق و باطل بروم چقدر خوشحالم که من می خواهم به مادر و خواهرانم و برادرم از اینکه من به جبهه می روم ناراحت نباشند

 و اگر هم شهید شدم گریه و زاری نکنید که من فرزند اسلام هستم و در راه خدا شهید شده ام و اگر گریه و زاری بکنید دشمنان اسلام خوشحال می شوند و این را بدانید که فرزندی را که در راه خدا شهید شد باعث سرافرازی است و اسلام را با این خونها باید آراست.

ما باید خون و خونها بدهیم تا بتوانیم حقانیت اسلام را ثابت کنیم و این آخرین پیام من برای خانواده و دیگر فامیلها و آشنایان است. هیچ وقت روحانیت مبارز را فراموش نکنید که اگر پشت روحانیت را خالی کنید روحانیت شکست می خورد و اگر روحانیت شکست خورد اسلام شکست می خورد و اگر اسلام شکست خورد فکر کنید چه مصیبتی به بار می آید.

خدایا تو شاهدی که چیزی برتر از جانم ندارم تا فدای اسلام و قرآن کنم من پیروز شدم و به آرزوی خودم رسیدم. مادر هر وقت به یاد من افتادید و خواستید گریه کنید و یا بر سر قبرم بیایید آن لحظه به فکر حسین (ع) باش که در آن زمان چگونه با یزید برای آزادی مسلمانان از زیر سلطه، خود و فرزندانش را دو دستی تقدیم حق تعالی نمود.

مادر عزیز لباسهای مرا بر میخهای دیوار آویزان کن چون که من نمرده ام بلکه زنده ام، مادر امیدوارم که مرا راضی کنی چون شما خیلی حق بر گردن من دارید چون مرا به سن 20 سالگی رسانیدید امیدوارم همه دوستان – خواهران و برادران – فامیلها و هر کس مرا می شناسد مخصوصا مرا ببخشد.

 والسلام       

  • احمدآباد دهکده ای جهانی

احمدآباد

احمدآباد اردکان

شهدای احمدآباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">