احمدآباد

احمدآباد دهکد ه جهانی

احمدآباد

احمدآباد دهکد ه جهانی

شهر احمدآباد بعنوان دهکده جهانی در سرتاسر دنیا شناخته شده است

آخرین نظرات

شهید حسین فضلی احمدآباد

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۴ ب.ظ

شهید حسین فضلی احمدآباد

شهید حسین فضلی احمدآباد

                                            متن وصیتنامه شهید حسین فضلی                        فرزند : محمود

            بسم الله الر حمن الرحیم

به نام الله پاسدار حرمت خون شهدا و درود فراوان بر حضرت محمد (ص) و آل اطهارش و درود فراوان بر حضرت مهدی (عج) و نایب بر حقش و امت شهید پرور ایران و درخواست آمرزش و رحمت برای شهدا و اموات از خداوند متعال و آرزوی شفاء برای مجروحین و مریضها وآزادی اسرا و پیدا شدن مفقودین و پیروزی رزمندگان کفر ستیز اسلام بر طاغوت جهانی و گام نهادن بر حرم مطهر ابا عبدالله الحسین و ائمه ومعصومین وآزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست و واژگونی کاخ غارتگران و آرزوی طول عمر و سلامتی و عزت برای رهبر عظیم الشان و عاقبت به خیر شدن تمام مؤمنین و صیتنامه را آغاز می کنم .السلام علیک یا ابا عبد الله و علی الارواح التی حلت بفنا ئک

 یا حسین شهید مدت چهار سال است که ملت ایران برای پیمودن راه مقدس تو بهترین جوانها را فدا کردند و در جبهه ها چه ایثارها و از خود گذشتگی ها نشان دادند .

یا ابا عبدالله تو خود می دانی که من از کودکی عاشق تو و کربلایت بودم و موقعی که بر منابر مصیبت تو می خواندند و سرگذشت مظلو میت تو را می خواندند آرزوی یاری تو را داشتم و بسیاری از مردم ایران ، این آرزو را داشتند و خوب خداوند آنان را امتحان کرد . امروز به جای تو رهبر عظیم الشأن است که فرمانش عین فرمان توست و بسیاری از جوانان ما لبیک گفتند من از شهدای کربلا و شهدای ایران شفاعت می خواهم . نمی دانم عزیزانی که در دنیا با هم بودیم ، با هم دوست وهمکلاس وهمسنگر بودیم مرا قبول می کنند وای به حالم اگر این عزیزان مرا فراموش کنند به اولین شهیدان ، احمدیان و محمودی و آخرین شهید فعلی فیض الله سیفی که اکثراًبا هم بودیم امید شفاعت بسته ام و هیچ گاه آنان را فراموش نمی کنم . به خصوص شهید حسنی خداوند روح آنان را با شهدای کربلا محشور فرماید .

و ای امت شهید پرور ایران مخصوصاً از دیارم احمد آباد ، شهدا و راه آنان را فراموش نکنید که ادامه آن باقیست.فرزندانتان را در جبهه ها فراموش نکنید که مجالس و دعاها و نماز جمعه ها را داشته باشید که تمام پیروزی به واسطه همین ها است.من دربرابر شهدا احساس عجز می کنم و بسیار دور به کاروان آنان پیوستم.

قدر رهبر را داشته باشید که انشا الله خداوند او را از مسلمانان نگیرد که شرف و ناموس و مال مسلمین را حفظ کرده است و همینطور امام فرموده است: هیچ ملتی سراغ نداریم که اینطور ایثار کرده باشد .باید بگوئیم چنین رهبری  در دنیا سراغ نداریم که اینطور ملتها را از ذلالت نجات داده باشد.

 من از پدر و مادر و همسر و برادران و خواهر و کلیه بستگان می خواهم که راه شهدا را ادامه دهند وپیام رسان خون آنان باشند و رفتار و کردار بد مرا فراموش کنند و عذر مرا بپذیرید و در حقم دعا کنید که خداوند مرا در صف شهدا قرار دهد و خود را از کارهایی که خداوند راضی نیست دور نگه دارید .

از همسر و بستگانم می خواهم که فرزندم بطوری که اسلام می خواهد تربیت کنند و حتماً سواد تا زنده هست را یاد بگیرد .هر چه شما کردید دعای کمیل و نوحه سرایی و شرکت در نماز جمعه و آنهایی که کار خیری انجام می دهند دل سردشان نکنید که لعنت خداوند بر آنهایی باد که بانیان خیر را دلسرد می کنند .روحانیت را حمایت کنید .زمین خوران مخصوصاً کسانی که از جاده سنتو تا کوره پزی ، زمینهای پنج هزار نفر اهالی مستضعف احمد آباد را غضب کردند مجازات کنید و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنید.

 و جوانان عزیز ، شما که ادعای رفاقت با برادران بسیج دارید و در خیابان و سر کوچه ها وقت گذرانی می کنید خداوند در آخرت از شما جواب می خواهد.

منافقین و اختلاف افکنان را مجازات کنید .مردم نباید حرف اینها را گوش کنند که ضرر خودشان وانقلاب است . روحانیون در کارهای خیر پیش قدم و اهل عمل باشند برای تبلیغات به جبهه بیایند و با آنهایی که ضد انقلاب هستند معاشرت نداشته باشند که به صلاح انقلاب نیست روحانیت باهم اختلافی ندارند و مردم باید به حرف منافقین گوش ندهند.

از کلیه کسانی که باهم سر کار داشتیم اگر بداخلاقی و برخورد بد داشتم طلب بخشش می کنم و اگر کسی از من طلبکار  است طلب را از خانواده ام تحویل بگیرد تا حق الناس بر گردنم نباشد .خداوند به امام امت سلامتی طول عمر و عزت به رزمندگان اسلام ، شجاعت و پیروزی به خانواده های شهدا ، صبر و اجر ، و به تمامی شما عاقبت خیر و زیارت کربلا را نصیبتان بگرداند .والسلام

 

مورخ 29/7/1361 برابر با 25 محرم الحرام ، چهارمین روز شهادت فیض الله سیفی و سید یحیی موسوی روحشان شاد وراهشان پر رهرو 

  • احمدآباد دهکده ای جهانی

احمدآباد

احمدآباد اردکان

شهدای احمدآباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">