احمدآباد

احمدآباد دهکد ه جهانی

احمدآباد

احمدآباد دهکد ه جهانی

شهر احمدآباد بعنوان دهکده جهانی در سرتاسر دنیا شناخته شده است

آخرین نظرات

شهید غلامحسین خیری احمدآباد

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ق.ظ

شهید غلامحسین خیری احمدآباد
شهید غلامحسین خیری احمدآباد
متن وصیتنامه شهید
غلامحسین خیری فرزند:علیرضا
بسم الله الرحمن الرحیم
 به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان همانا خداوند جان و مال مومنین را به بهای بهشت از ایشان خریداری نموده آنها که در راه خدا جهاد می کنند و می کشند و کشته می شوند و این سعادت پیروزی عظیم است ای گشایش بخش دلهای پر غم و اندوه و ای پناه بی پناهان بار دیگر به درگاهت روی آورده ام

و سرگردان و حیران به خانه ات آمده ام نادم و پشیمان آمده ام زیرا در اطاعت تو که امر کردی کوتاهی نموده و آن را سهل شمردم و عصیان نمودم و چنانکه باید و شاید به طاعت تو قیام نکردم نادمم از اینکه مرا از گناه و معصیت نهی می کردی و باز من در انجام آن اصرار می کردم و

 دیگر اینکه نعمات بیشماری که در اختیارم قرار دادی در شکرگزاری آن کوتاهی نمودم و تو خوبیم را می خواستی ولی من به خود ظلم کردم مرا صدا زدی ولی از تو دور شدم بار الهی تو چقد رحیمی که مرا به خود نزدیک کرده و توبه ام را پذیرفتی ، خدایا من چند دفعه به این مکان مقدس جبهه که واز هرنقطه ای به تو نزدیکتر است قدم نهادم و فرمانت را لبیک گفتم

 ولی گویا آمدنم خالصانه نبوده که مرا نپذیرفتی . خدایا سوگند به نام پرشکوهت که این بار خالصانه رو به سویت  کرده ام و مرا بپذیر، من بنده ضعیف و درمانده ام و همانطور که امر فرموده ای برای بر آورده شدن حوائج و رفع مشکلاتم به درگاهت دعا می کنم و در حضورت به خاک  می افتم.

خدایا می دانم مرا دوست می داری که با وجود شکستن توبه ام باز مرا پذیرفتی و به من لطف کردی که بار دیگر به این مکان روی آورم . تو زبانم رابه حمد و ثنای خود و باطنم را به دوستی ات آشنا ساختی و مرا در راهی که درپیش داشتم ثابت قدم گرداندی تو را شکر می گویم که مرا توفیق نیکو کاری بخشیدی و در عمل صالح قوت و پایداری بخشیدی و اگر می خواستی استحقاق این را داشتم که عذابم کنی و به کیفر گناهان زشتم برسانی

. ملت مسلمان ایران دست به دعا بردارید و از خدا بخواهید که از عمر ما کم کرده و به عمر این خورشید تابان پیر جماران و رهبر عزیزمان امام امت بیفزاید و زیان را از آن رفع کرده و بر دنیایمان مقرر گرداند که زیان دنیا از بین رفتنی است و چندان اهمیتی ندارد اما زیان آخرت طولانی و باقی است . کاری که رضا و خشنودی خدا در پی دارد بر کاری که موجب قهر و خشم خداست مقدم بشمارید و بر خلاف هوای نفسانی خود بکوشید. من کوچکتر از آن هستم

که پیام برای ملت شهیدپرور ایران به خصوص ملت شهیدپرور احمد آباد می خواهم که همیشه در راه اسلام قدم بر داشته و بردارید و از شماها می خواهم که به دعای کمیل ، توسل ، نماز جماعت و نماز جمعه شرکت کنید همین نماز جماعت و جمعه هاست که اسلام را زنده نگه داشته است و خواهش دیگرم این است که مادران و پدران جلوی فرزندانشان نگیرند که به جبهه بیایند تا در روز آخرت در پیش روی زهرا (س) شرمنده نباشند و از ملت می خواهم دست از یاری رهبرمان آن پیر جماران بر ندارند

 و تا این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل گردد انشاءالله و انشاءالله همین زودیها رزمندگان اسلام راه کربلا را به روی ملت ایران باز خواهند کرد. پدر و مادرم می دانم که شما برایم زحمت کشیدید و اگرنتوانستم زحمات شما را جبران کنم بدانید که زحمات شما هدر نمی رود و انشاء الله در آخرت زحمات شما را بتوانم جبران کنم . پدر و مادرم میدانم برای شمافرزند خوبی نبودم و یا گوش به حرفهایتان ندادم . انشاء الله به بزرگی خودتان مرا حلال و عفوکنید و از خدا بخواهید که این هدیه ناقابل خود از شما بپذیرد و اگر خدای خواسته به شهادت رسیدم

 و جنازه ام برای شما آوردند . هرگز پشت سر جنازه ام گریه نکنید و لباس عزا به تن نکنید و اگر خواستید گریه بکنید برای امام حسین (ع) و هشدای کربلا گریه کنید و برادران و خواهرانم از شما می خواهم که اگر من به شهادت رسیدم خدا را شکر کنید که برادرتان در راه اسلام به شهادت رسیده است و از شما می خواهم که بعد از من راهم را ادامه دهید و برادر و خواهرانم می دانم برای شما برادر خوبی نبودم ولی به بزرگی خودتان مرا ببخشید و از شما می خواهم به قوم و خویشان و دوستان یک به یک از طرف من حلال بودی بطلبید

. ضمناً پدر و مادرم از شما می خواهم ۸۸ روز روزه قضا دارم امیدوارم برایم بگیرید این هم از زحمات شما

 عمری است هوای کربلا دارد دل                      زین پرده بسی شور و نوا دارد دل
 تا بـاز شود مــکرره کـوی حسین                     هر شب به خدا دست دعا دارددل
 خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.  والسلام .  خداحافظ غلامحسین خیری تاریخ ۲۸/۹/۱۳۶۵ 

  • احمدآباد دهکده ای جهانی

احمدآباد

احمدآباد اردکان

شهدای احمدآباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">