احمدآباد

احمدآباد دهکد ه جهانی

احمدآباد

احمدآباد دهکد ه جهانی

شهر احمدآباد بعنوان دهکده جهانی در سرتاسر دنیا شناخته شده است

آخرین نظرات

شهید محمد علی نوری احمدآباد

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳ ق.ظ

شهید محمد علی نوری احمدآباد
شهید محمد علی نوری احمدآباد
متن وصیتنامه شهید محمد علی نوری فرزند :حسین
بسم الله وبسم رب شهداءو الصد یقین
سخنم را با یاد خدای رحمان آغاز می کنم و به گفته  امام ورهبرمان در این زمان مسئله اصلی جنگ است جنگ با ضد اسلام وبا تمامی کفر و باطلها .
               و لا تحسبن الذ ین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
مپندارید آنان که در راه خدا کشته می شوند مرده اند بلکه زنده اند ودر نزد خدا یشان روزی می خورند
وتو ای پدرو ای مادرم می دانم زحمتهای زیادی برایم کشید ه اید هنوز به یاد دارم ای مادر که شبها در کنار گهواره ام بیدار می ماندی و تو ای پدر چه زحمتهایی که برایم  کشیدی تا بزگ شدم
ولی بدانید که مکتب ما شرف وهستی ما در خط است وظیفه ماست که در مقابل کفر ایستادگی کنیم از شما می خواهم که صبور و بردبار با شید و از امام عزیزمان بخواهید که برای ما دعا کند و اما پیامی که به ملت دارم این است که خداوند می فرماید :واعدوالهم ما استطعتم من قوه
همه نیروی دفاع داشته باشید توانا باشید مجهز به مهمترین اسلحه باشید برای دفاع از شهر. واز همه شما می خواهم که مرا حلال کنید ودوستان و برادرانم بخواهید اگراز من چیزی دیده اند مرا ببخشند
. به امید پیروزی اسلام بر کفر وظهور حضرت مهدی (ع)وطول عمر رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی .
خداحافظ
فرزند کوچک شما محمد علی نوری 

  • احمدآباد دهکده ای جهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">